torsdag 19 april 2012

Veckans träning



I dag ska det köras ett Nordic Power pass på sporthallen. Det är Anna Hagsträm som är instruktör och det är första gången jag går på ett av hennes pass.



Jag är inte så petig på instruktörer alla är jätte bra som håller i passen. Det finns en som har lite väl irriterande ljud för sig så snart kommer jag be henne VARA TYST!!



Jag har en timme innan de passet också som jag inte vet vad jag ska göra ut på en promenad eller köra Zumba????






Emy ska på avslutning med handbollslaget och jag vet inte hur länge de håller på men jag vill även hem och se SM final hockeyn. Har inte tittat på någon hockey i Sverigen på hela vintern men nu är det lite kul att se och jag kan kanske erkänna att jag hoppas Brynäs tar hem guldet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar