onsdag 18 april 2012

Ny vår nya tag

Det skulle vara rätt härligt med värme nu!
Detta gråväder och snålblåst känns inte så väldigt tilltalande om jag får säga min mening. Jag fick lite försmak på den i Rom för några veckor sedan och det hade varit skönt om jag fått ta med en hem till Kilafors.

Jag känner mig peppad för att ta tag i träning och mat igen nu efter fyra veckor med på tok för lite träning och för mycket kakor och godis. Det är dock svårt att få ihop tid till de pass som jag vill gå på. Jag blir så mycket gladare och piggare om jag får träna riktigt och i slutändan så får hela familjen bonus för de.
Jag är även peppad till att rensa i röran hemma att få i ordning på papper, i skåp, garderober, källaren och ladan. Sälja de som går och sedan kasta allt rammel som vi samlat på oss, är detta vår känslor?

Nu KÖR VI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar